ההשתלטות החילונית • כחלון בהסכם הקואליציוני: "לבנות בבית שמש לחילונים"

    ארי וידר No Comments on ההשתלטות החילונית • כחלון בהסכם הקואליציוני: "לבנות בבית שמש לחילונים"
    7:45
    03.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ס"ה – ס"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "הממשלה תפעל לבנות בעיר בית שמש בנייה למגורים עבור כלל הציבור ובכלל זה הציבור הדתי לאומי, החרדי והחילוני", זהו אחד הסעיפים בהסכם הקואליציוני שנחתם בין מפלגת כולנו של כחלון לבין הליכוד בראשות נתניהו.

    הנוסח עמום משהו, אבל בקרב עסקני הציבור החרדי בבית שמש יש מי שמביע חשש מכוונתו של משה כחלון להעלות את בית שמש על מפת הדיור החילוני.

    "מבין כל הערים דווקא על בית שמש מדבר כחלון? אני חושב שזה עלול לייצר בעיות רבות" אומר לנו אחד מעסקני הדיור. "ישנם מגרשים שכבר רבו עליהם, ונדמה היה שכבר הייתה הבנה שהציבור החרדי ייהנה מהם, ועכשיו אני חושש שהמאבק יתעורר שוב".

    עם זאת מבהירים לאתר 'קול חי' גורמים בכירים בסביבתו של ראש העיר משה אבוטבול כי "שום דבר לא מובן ממסמך זה. יש רק הצהרת כוונות על רצון עז להביא לביטוי שאכן הממשלה רואה בבית שמש פתרון לכלל האוכלוסיות דבר שלדעתי בפועל כבר מתבצע ע"י ראש העיר בפרויקטים בעיר".

    "אין ולא הייתה לנו התנגדות לבניה לציבורים אחרים" אומר הגורם הבכיר "זה בעצם מה שאנו עושים יום יום בבניית שכונת ביאליק פינוי בינוי 1700 יחידות וכן בניית שכונה לכוחות הביטחון ועוד נשמח אם יבואו ציבורים נוספים".



    0 תגובות